مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲
۰ نفر

مسئولان معاونت خدمات شهری شهرداری تهران و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران در نشستی مشترک برای تبدیل عرصه‌های ملی خالی و بدون معارض پایتخت به فضای سبز اعلام آمادگی کردند.

نقشه تهران

به گزارش همشهری آنلاین، مجتبی یزدانی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران در نشست مشترک با مسئولان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران با اشاره به امضاء تفاهم‌نامه با شرکت آب و فاضلاب استان تهران و حل موضوعات مشترک حوزه خدمات شهری با شرکت آب و فاضلاب استان تهران، گفت: در حال حاضر مشکلی در راستای موضوعات مشترک با شرکت آب و فاضلاب استان تهران وجود ندارد.

یزدانی افزود: همچنین تفاهم‌نامه‌های دیگری نیز در خصوص موضوعات مختلف با وزارت نیرو، اصناف، وزارت جهاد کشاورزی و ... منعقد شده که اکثر موضوعات در فضای تعاملی و گفت‌وگو حل و پیشرفت‌های بسیار خوبی در رفع موضوعات فی‌مابین انجام شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با توجه به اهمیت حفظ و نگهداری از اراضی و پارک‌های جنگلی، پیش‌بینی‌های لازم برای استقرار نیرو و تجهیزات در ۵ پارک جنگلی سطح شهر تهران در راستای کمک و همکاری مناسب به بحث اطفاء حریق بنا بر وسعت آنها انجام شود.

طاهری، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران نیز در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از سازمان آتش‌نشانی شهر تهران در راستای حفاظت از جنگل‌ها و مراتع و جلوگیری از آتش‌سوزی در این نقاط، گفت: اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران آمادگی دارد که عرصه‌های ملی خالی و بدون معارض، پس از شناسایی توسط سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران و مناطق ۲۲گانه را در اقدامی مشترک و مشارکتی به فضای سبز تبدیل کند.

همچنین طاهری در این جلسه بر رفع مشکلات شهرداری و سازمان مدیریت پسماند از حیث تحویل عرصه‌های مناسب در ساماندهی پسماندهای عمرانی و ساختمانی و جانمایی‌های جدید دفع، تاکید کرد.

کد خبر 510460
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha